sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Mukava lauantai-ilta

Kuten sanoinkin edellisessä postauksessa, olin lähössä Tanjalle illaksi. Mulla oli ihan kauhia vaatekriisi.. Mikään ei tuntunut tai näyttänyt hyvältä. Lopulta löysin jotain päälle laitettavaa, mutta en mää kyllä siltikään ollut tyytyväinen.. Mutta niillä mentiin!




 Tosi mielenkiintoisen makuista siideriä ruotsista, inkiväärin takia siitä tuli vaan mieleen joulu! :D
 Tanjan parkkipaikalta näkyy yks leikkipuisto ja oon aina sanonut Tanjalle, että siellä pitää käydä! Eilen sitten sanoin muille, että mennään sinne! ja niimpä me mentiin ja hauskaa oli ! :D
Sain niin kovat vauhit, että nousin ilmaan vaikka kuinka korkealle! Oispa siitä tullut todistusaineistoa! :D
Lähdettiin vielä illan päälle kaupungille porukalla ja joukkoon liittyi rakas Meekku!
 Oli älyttömän mukava ja hauska ilta! Siinä vaiheessa kun tajusin, että mun viimenen bussi lähtee, niin otin kengät pois jalasta ja juoksin siihen! ja onneks kerkesin! Toisessa varpaassa oli rakko, joten oli muutenkin pakko kävellä ilman kenkiä.. Tulipa niin kesäfiilis! :)




6 kommenttia:

  1. Ihanan sävyiset huulet, niin pirteet <3 Ja upea asu, mä tykkään! <3

    VastaaPoista
  2. tuo sun vaijeriliukuratakuva on kyl aika makia.. :) tunteella ja ammattitaidolla! terveisin tanija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahah eikö vaan! :D vauhtia ja vaarallisia tilanteita!

      Poista