maanantai 3. kesäkuuta 2013

Hellettä ja migreeniä...

Nyt vähän kuulumisia kuvien muodossa..

Muru on lähes kokoajan ihan poikki.. Ottaa vissiin tuo helle koville.
 Oon syönyt herkullista ruokaa..
 Päästin Murunkin eilen eka kertaa parvekkeelle...
 Oon hissin sijaan juossut portaita..

 Tännään olen kärsinyt migreenistä... Oon siis tänään ollut peiton alla kylmä pyyhe naamalla. Itapäivällä kuitenkin oli ihan pakko lähtä käymään keskustassa, nimittäin ruokaa piti saada kaappiin. Migreeni olikin onneks jo vähän hellittänyt.. Päätin kävästä vain nopeasti siellä ruokakaupassa, että pääsen takas lepäileen, joten lähin ihan täysin ilman meikkejä.



 Ruokaostosten jälkeen kun pääsin kotiin, niin alko migreeni taas tulemaan. Kotona oli jotenkin niin kuuma, että päätin lähtä käväseen viereisellä rannalla. Ajattelin, että uiminen järvessä helpottais pääsärkyä ja helpottihan se !

 ja niimpä mää heitin talviturkin! Oli ihan mielettömän lämmintä vettä ja tunsin itteni hetkellisesti todella rentoutuneeksi. Vois ruveta käymään uimassa tänä kesänä ainaku mahollista! Viimekesänä jäi niin vähälle...
Mun oloa yleensä helpottaa jonkunlainen ulkoilu.. Ei siis sillon, kun migreeni on päällä.. vaan sittenkun se vähän helpottaa. Ei luultavasti ja toivottavasti ole sitten enää huomenna :)

Nyt ruuan laittoon! Mukavaa, aurinkoista ja lämmintä viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti