sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Arjen vastoinkäymisiä, mutta myös ihanaa juhlahumua rakkaiden parissa..

Oon ollut niin iloinen lämmöstä, mutta välillä myös yhtä väsynyt, ku mun katti...
Siivoaminen on tuntunut ihan älyttömän haastavalta, mutta rakastan mun uutta tuolia ja tuota lehtikoria...

 Menin tänään aamulla biskettiin ja mun visa-kortti oli vanhentunut.. Huomenna pitää käydä maksamassa mun soodajuoma.. uus kortti oli siis jäänyt kotiin.
 Pääsin Elisan kyydillä Raaheen ja takasin.. ja säästin suuren summan rahaa, kun maksettiin bensat yhessä.. sillä bussilla olis ollut ihan älyttömän kallista! Raahessa suoraan iskän ja Annen luo syömään herkkusalaattia ja jälkkäriksi mansikoita..
 Sen jälkeen hurautin autolla moikkaan Marikaa ja pikkuista Vilmaa <3



 Vilma ei vissiin ihan innostunut mun pussailuista.. mutta sain mää onneks lähtiessä pusun pikkuselta.

 Oli ihanaa nähä tyttöjä! ja sitten kiiruhdin takasin Annelle ja aloin valmistautuun Serkun Sofian juhliin.. Oli niin helle, että meikkaaminen ja kaikki oli niin tuskallista.. Mutta ei piä valittaa, ku on kerrankin lämmin.. tai siis kuuma. :D

 Sitten kokeilin mun itsekuria ja olin pariin otteeseen ulkona seurana muiden tupakoidessa... En repsahtanut enkä aio repsahtaa! Mää en yleensä puhu mun tupakoinnista täällä, kun se ei oo leuhkimisen arvonen asia millään tasolla. Eilen kuitenkin oon lopettanut ja täytyy sanoa, että on ollut vaikea päivä... Mutta kyllä se tästä....


 Kaunis Sofia, juuri valmistunut parturi-kampaaja. <3




Ennen Ouluun lähtöä menin vielä mun tädille Ninalle...
Ihana Nina ja Riku <3
On ollut kyllä ihanaa nähä rakkaita. Mulla on kyllä mielettömän ihania ihmisiä mun ympärillä, jotka tukee mua niin monessa asiassa. 

Hyvää yötä kaikille! <3

7 kommenttia:

  1. Voitko kertoa parin kesäisen herkkusalaatin aineosat, kasvisruokailijana varmasti tiedät hyviä yhdistelmiä :) itse teen aina perus salaatin ja tahtoisin vähän muutosta niihin. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää oon meleko huono ruuan laittaja.. :D mutta salaattiin voi laittaa vaikka mitä.. tietysti näitä aika perusjuttuja: salaatti, kurkku, paprika, tomaatti (niitäki voi laittaa erin värisiä ja makusia tomaatteja), ananasta ( Oikea ananas huomattavasti parempi, ku säilyke).. Näiden lisäksi pähkinä on myös herkkua salaatissa, feta, keitetty kananmuna tai halloum-juusto.. tai jos tykkää siemenistä.. Tuliko mitään uutta? :D

      Poista
  2. Nojoo, pittääpä kokeilla jotain nuiden yhdistelmää, kiitos :)

    VastaaPoista
  3. Ootte tosi samannäkösiä serkkus kanssa.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa :o välillä jotku sanoo niin ja mää aina jaksan ihmetellä sitä, mutta kiitos! Se on nimittäin kohteliaisuus mulle! :)

      Poista
  4. minä ja sinä enniseni.. hehehhehe ;) -sofia

    VastaaPoista