keskiviikko 1. toukokuuta 2013

vappua

Heipparallaa ja oikein hyvää vappua kaikille! 
Meillä on ollut töissä lasten kanssa nyyttäri/naamiaisjuttuja... Sillon on päässyt vähän jo vappufiilikseen.. Nää kuvat on maanantailta..



 ja sitten hypätään tiistaihin, vappuaattoon..

 Mää en siis tänävuonna pukeutunut miksikään töissä, yleensä oon pukeutunut.. mutta viimeviikot on ollut niin raskaita, että ihan rehellisesti sanottuna ei oo ollut aikaa eikä energiaa miettiä mitään asua... Tässä siis mun eilinen ihan tavallinen asu.. Vähän kuitenkin väriä piti laittaa päälle..
 Mulla tuossa pari päivää sitten alako se kauhia flunssa.. Joka eilen sitten vaan paheni töissä. Tuntu, että taju lähtee. Huimas kauheesti ja olin niin tukossa. Piti kuumettakin mitata, mutta sitä onneksi ei ollut.. Tosin piti syyä niin paljon särkylääkettä, että en tiiä mikä olis ollut tilanne ilman niitä.
 Kun lapset lähti, niin musta tuntuu, että mulla lähtee taju.. Laitoin kiehuvaa vettä astiaan ja harrastin höyryhengitystä.. Se autto kyllä oikeesti tosi paljon.. ja tää kuva on jotenki tosi huvittava!
 Rakas Sofia haki mut eilen töistä ja mentiin meille valmistautuun vapun viettoon.. Tanja ja Riikka tuli illemmalle tänne ja oli mukavaa viettää vappua tyttöjen kanssa. Mulla oli ihan järkyttävän huono-olo, mutta koitin olla välittämättä siitä. Mentiin illalla sitten vielä käymään pyörimässä keskustassa, jossa tuli kylmä ja liikkeellä oli ihan tajuttomasti ihmisiä.. niinku vappuna aina. Mää en oikeastaan pystynyt edes enään puhumaan tai nauramaan, koska mulla sattu hengittäminenkin niin kipeää kurkkuun.. Käytiin syömässä ja lähettiin sitten kotiin nukkumaan.. Mutta tässä muutamia kuvia illasta mun luona..








 Nyt tänään ei ole enään kipeä kurkku, mutta silti ihan tajuttoman sairas olo ja ääntä ei kyllä lähe paljon yhtään..Sofia sanokin mulle äsken, että kuulostan ihan kamalalta. Kauheeta mörinää tää mun puhe. Toivottavasti kuitenkin tää tästä helpottas. Sofia lähti just äsken ajeleen Raaheen ja mää ajattelin ruveta tekemään ruokaa... 

Mutta mitä teidän vappuun kuuluu? :)

7 kommenttia:

  1. Aivan sairaan ihana toi mustavalkoinen paita mikä sul oli töissä!:o
    Vitsit et Sofia on kaunotar, eipä sille ettette te muut ois ;D

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Joo tykkään siitä paidasta kyllä tosi paljon itekkin:>
      Ja Sofiahan on kyllä niin kaunis, ettei mitään rajaa <3

      Poista
  3. Enniiii, mää oikiasti masennun aina ku nään oman pärstäni täällä. Jatkossa piileskelen entistä ahkerammin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eii :( en halua, että masennut! En vaa osaa ajatella, ku mun mielestä näytät jokaisessa kuvassa oikeesti hyvältä! Mutta lupaan, etten enää laita susta kuvia!

      Poista
  4. Voi että, ihan huippu tuo höyryhengitys-kuva! :) Toivottavasti olo on jo paranemaan päin! Piti selata oikein urakalla tätä blogia, tosi ihanan oloinen, varsinkin kun kuvia on niin paljon ja ne on hyvän kokoisiakin. Jään kyllä seurailemaan tätä!

    Tiina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe, se on kyllä huvittava kuva! :D Kyllä tää olo alkaa pikkuhiljaa helpottaan, nyt on vaan riesana kauhea yskä!
      Kiitos sun kommentista, kiva kuulla että tykkäät! Mulle itelle on tärkeää, että kuvat on isoja, pieniä on ärsyttävä kattoa! Sullakin on näköjää blogi, täytyypä käydä tutustumassa :) niin ja tervetuloa seuraan! :)

      Poista