lauantai 4. toukokuuta 2013

Vähän kuulumisia perjantailta ja lauantailta...

Mää taisinkin eilen mainita postauksessa, että mulla on vapaa viikonloppu ja oonkin yrittänyt ottaa rennosti.. varsinkin tän flunssan takia. Mulla olis ollut eilen kuoroharjotukset ja huomenna olis esiintyminen, mutta koska tän flunssan takia ei pysty laulamaan, niin sain eilen ihanan vapaa illan kotona. Mulla on jo useampana viikonloppuna ollut jotain menoa ja nyt on jo toinen peräkkäin, ettei oo mitään ja oon niin nauttinut! Ei sillä ettenkö nauttis niistä v-lopuista, kun on ihmisiä ympärillä ja toimintaa, mutta jos ei saa levättyä viikonloppuna vaan lähinnä väsytettyä ittiään enemmän, niin sitä on niin raskasta alottaa aina uus viikko. Eilen kävin vaan ruokakaupassa ja sitten olin vaan kotona.. tein ruokaa ja katoin telkkaria.. jotain sarjoja ja elokuvan: "sinulle on postia." ja itkin sitä katsoessa. 
Tässä eilistä asua..
 Tänään lauantaina olen kotona hengaillut, kattonut telkkaria ja siivoillut vähäsen. Mulla on ollut tänäänkin kauhean kipeä pää.. Ei siis sellaista migreeniä, vaan kummallista pääkipua ja huimausta.. Siksi en ehkä oo saanut tänään niin paljon aikaseksi kotona, mitä olin suunitellut.. Mutta toisaalta, tarkotus olikin ottaa levon kannalta.

 Tännää söin myös mun lempparimukista herkkua.. Tuossa on maitorahkaa, maitoa, banaani, mansikoita ja mandariiniä.
 Vesisateen jälkeen myös on paistanut tänään aurinko..


 En sitten kuitenkaan jaksanut olla kotona kokopäivää vaan lähin käymään kaupungilla ettimässä kevättakkia, mutta en löytänyt ja kaupatkin sitten meni kiinni.. huomenna uus yritys! Pyysin Emiliaa mun kanssa leffaan.. katottiin elokuva nimeltä: särkynyt. Se oli aika surullista katottavaa, mutta kuitenkin ihan hyvä! Oli aivan tosi ihanaa ja piristävää nähä Emppua, miten se tyttö onkin niin ihana!


Nyt taas särkee päätä ja on tosi ärsyttävän kummallinen olo.. :/ Täytyy tehä nyt iltapalaa ja syödä särkylääkettä. Alan myös katsomaan katsomosta sarjaa nimeltä: Kuuntelija. onko kellekkään teille tuttu?
Huomenna olis tarkotus tehä sisustusaiheista-postausta, elikkä huomiseen!

Mukavaa lauantai-illan jatkoa!

11 kommenttia:

  1. En oo kyl ikinä kuullut sellasesta sarjasta :o mistä se kertoo?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Jännittävä psykologinen draamasarja Toby Loganista (Craig Olejnik, The Runaway), 24-vuotiaasta lääkäriaseman työntekijästä, joka elää salaisuuden kanssa: hän osaa lukea ihmisten ajatuksia. Telepaattisia kykyjään Toby käyttää auttaakseen selvittämään eteensä tulevien ensiapu-uhrien kohtaloita sekä niihin liittyviä rikoksia".

      Aivan tosi ihana sarja ja en kestä ku se Toby on niiiiin ihana <3

      Poista
    2. Kuulostaa kyl mielenkiintoselta :o!

      Poista
  2. Nii ja muute aivan ihania nuo kasvit parvekkeella<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iskä ja Anne toi ton vaaleanpunasen :)

      Poista
  3. Vieläki pakko hehkuttaa miten hyvin tuo hiuskoriste ja huivi sopii yhteen :D<3 Oli ihan mielettömän ihana nähdä <3 Kiitos, vielä kun pyysit mukaan :) Toivottavasti löydät tänään jonkun kivan kevättakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh, kiitos! :) Pitäs enemmänkin käyttää nuita kukkia, kun niitä mulla kuitenkin on:)
      Kiitos vielä kun lähit! Olin jotenkin varautunut, ettet pääse kun tuli niin lyhyellä varotusajalla ja olin niin onnellinen, ku lähit! Oli niiin ihana nähä, oot niin ihana Emilia <3 Ps. löysin takin :)

      Poista
  4. Ompa ihana parveke! Tosi tunnelmallinen, tekis mieli vaan päästä pötköttään tuonne :) Ja tuo sun lettikampaus on aivan tosi kaunis ja sopii sun kasvoille hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Parveke on alkanut olemaan houkutteleva, ku sinne paistaa jo aurinko.. Tulis vaan äkkiä kesä, niin olen siellä kokoajan :)
      Hauska kuulla kehu tuosta mun kampauksesta, kun tein sen kiireessä finnkinon vessassa, kun tukka oli niin likanen :D Mutta kiitos paljon ! :)

      Poista
  5. Mun oli pakko tulla heti kommentoimaan sulle kun kuulin Emilialta mitä ihanaa sinä ja sun iskäs olitte kommentoineet mun asunnosta.:)) KIITOS tosi paljon, tuli niin ihana mieli!:)<3 Oon lueskellut jo kauan sun kivaa blogias, nyt sain liityttyä lukijaksi.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiva jos siitä tuli hyvä mieli! Sun koti kyllä näyttää tosi hyvältä! <3 kiva kuulla myös, että oot lukenut mun blogia ja vielä kivempi, ku liityit lukijaksi.. Tervetuloa :) <3

      Poista