sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Sunnuntain asua ja kuulumisia.

Siis ihan mieletön ilma tänään ollut ja on kyllä vieläkin! Mää en oo hirveesti kerennyt siltikään tuosta ihanasta säästä nauttia, muutaku parvekkeella aina pieniä hetkiä. Tänään aamulla oli töitä, meillä oli perhemessu. Se oli myös tavallaan kerhojen päätösjuhla. Laulettiin lasten kanssa siellä eessä ja oli kyllä kokonaisuudessaan tosi kiva messu. 




 Ollaan saatu tässä viimepäivinä paljon kukkia lasten vanhemmilta, mutta oon unohtanut kuvata ne.. ja nyt ne onkin jo kuolleita, kun ne on ollut leikkokukkia.. Tänään saatiin messun jälkeen työparin kanssa yhdeltä kerholaisen äidiltä kukat. Oli ihanaa, kun se oli miettinyt molemmille oman näkösen kukan ja sano mulle, että se mun kukka ei oo myrkyllinen, ettei tarvi säikähtää jos Muru käy sitä syömässä..Meidän molempien kukista löyty myös enkelit, koska ollaan kuulemma oltu enkeleitä heidän perheelle. Täytyy sanoa, että ihan oikeesti piti kasata ittensä, ettei olis itku tullut. On ihan mieletöntä saada suoraan vanhemmilta palautetta.. On virkistävää kuulla, että tekee omaa työtään hyvin... ja nyt mua taas melkeen itkettää. Toivottavasti saisin jatkaa syksyllä taas pappilassa työtä, ettei tarvis vaihtaa työpistettä.. Huomenna sekin asia selviää.


En malta odottaa, että tuo alkaa kukkimaan! Aion kyllä tosissaan pitää huolta tuosta !
Tännää olen töiden jälkeen siivonnut kotona, koska mulla on oikeesti ollut täällä ihan mielettömän paha siivo. Mulla on myös ollut tässä jotain sisustusprojekteja meneillään ja mm.kirjahyllyn kamat on ollut lattialla.. Alotin siivouksen ja sitte alko ahistaan niin paljon, kun en tiennyt mihin laittasin mitäkin.. Tiiättekö sen tunteen, kun on niin paljon siivottavaa, ettei tiiä mistä alottaa ja sitten pyörii vaan ympyrää eikä osaa tehä mitään.. Menin sitten vähäksi aikaa nukkuun päikkäreitä. Sitten unien jälkeen oli pakko ryhdistäytyä ja oon täällä hikihatussa touhunnut ja nyt alkaa vaikuttaan aika hyvältä. Pitäs vielä tiskata muutamat astiat ja pyyhkiä pölyjä makkarista ja silittää yks kangas, mutta aion nyt vähän huilata..
Äiti ja Risto tullee kohta käymään ja tuo mulle pari kivaa huonekalua tänne.. Mun olohuone on saanut todella uutta ilmettä viimesen parin päivän aikana ja nyt kohta tulee lisää muutoksia. On ollut tosi rasittava päivä täällä kotona, mutta kyllä se vaan niin on, että siivoaminen ja varsinkin sisustaminen on niin palkitsevaa.

Mitä teidän sunnuntaihin kuuluu? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti