tiistai 14. toukokuuta 2013

Sisustukuva haaste, osa 4.

Oon ollut nyt saamaton näiden sisustuskuvien kanssa, että nyt laitan sitte pari eri juttua kerralla.. Eli ensiksi:  

                                           Lipasto/taso

Ajattelin eka, että esittelen eteisessä olevan lipaston, mutta koska eteisessä ei paljon muuta ole ja eteisestä on tulossa myöhemmin esittely, niin esittelen sitten tason olohuoneesta.. tai en tiiä millä nimellä tuota pitäs sanoa..
 Ehkä se on oikealtaan nimeltä joku kenkäkaappi? Siinä nimittäin on kaksi luukkua, joiden sisään voi laittaa kenkiä. Aika näppärä juttu!

                                                               
                                                         Rakkain esine

Rakkaimmaksi esineeksi voisin sanoa nuo kolme asiaa, jotka on tuossa kuvassa. Erityisesti tuo krusifiksi. Se on mulle rakkain sen takia, että Maj-mummun kuoleman jälkeen mun täti anto sen mulle ja sano, että mummu oli sanonut, että se pitää antaa mulle. Sen vieressä on tuo huovutettu mekko, jossa on siivet.. se on mulle rakas sen takia, että mun sisko on sen mulle joskus tehnyt.. ja tietysti tuo valokuva on tärkeä, sillä siinä on kuva Maj-mummusta.
 Vielä yhen jutun laittasin rakkain esine-kategoriaan.. Nimittäin kengät, jotka mulla on ollut pienenä. Nuihin liittyy mulle yks tosi tärkeä, mutta sen verran henkilökohtanen tarina, etten sitä täällä jaa. Mutta nämä tavarat loppujen lopuksi on varmaan niitä tärkeimpiä, jotka ottaisin mukaan jos pitäs nopeasti jotain ottaa mukaan.. Nuita tavaroita ei pystyis korvaan mikään uus tavara.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti