torstai 9. toukokuuta 2013

keskiviikko-ilta

Eilen töiden jälkeen olin niin väsynyt, kun olin haravoinut monta tuntia. Miten niin ulkoilu virkistää ja poistaa väsymystä? Sillonhan sitä väsyttää vielä enemmän.. ainakin mua. Mutta tuleehan siitä toki hyvä mieli. Oli pakko nukkua päikkärit pitkästä aikaa. Aurinko paisto suoraan silmään, kun makoilin sängyllä, mutta en jaksanut edes laskea sälekaihtimia alas.. Vetäsin vaan vähän verhoa eteen ja uni tuli hetkessä. Heräsin siinä varttia vaille 8 illalla ja oltiin sovittu, että Maija tullee mun luo kaheksalta. Mää en ollut saanut siivottua, mutta se nyt ei ressanut mua millään tasolla.. 

Katottiin eka katsomosta salkkarit... ja sain tosiaan Maijalta tuliaisen ruotsista, ihanan kaktuslimen!
Oli tosi mukava ilta/yö... Naurettiin joillekkin videoille netissä, juteltiin vaikka mistä ja suunniteltiin kesälle kaikkea kivaa..

Kello oli lähempänä puolta neljää yöllä, kun Maija lähti kotiin. En tajua miten reilu 7 tuntia meni niin nopeaa! Aloin kattomaan sen jälkeen uuden päivän yhtä jaksoa ja olin nukahtanut sohvalle niin, että se läppäri oli mun mahan päällä.. :D

Tännää on vapaapäivä ja aion nauttia siitä täällä kotona..
Mukavaa päivää kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti