sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Ihanin päivä kuvina

Päätin tehdä tästä päivästä "päivä kuvina"-postauksen. Oon räpsinyt tännää semmoset reilu 150 kuvaa, mutta kovasti oon koittanut karsia. Tähän tulee silti nyt ihan älyttömästi kuvia.. 

Aamulla kello soi yheksältä ja torkutin hetken aikaa..


 "Nouse nyt"
 Ruokaa Murulle..
 ja sitten aamupalaa mulle..
 Aamu lähti käyntiin kidsingillä, ihana ihana Antti!
 Sitten tein postauksen eilisestä..
 Pesulle...
 ja meikkiä naamaan!
 Sitten pakkasin laukkuun lahjat ja menoks!

 Eli eka bussipysäkille..

 Keskustassa jäin bussista pois ja kävelin juna-asemalle, koska olin menossa alpuaan juhlimaan äitienpäivää..

 Ostin liput ja juna tulikin sitten reilu 25 minuuttia myöhässä. En kehannut ottaa junassa kuvia, kun siellä oli niin täyttä.. Mutta sitten muutaman otin ennenku hyppäsin junasta pois.

 Hyvä, ettei mulla itku päässyt kun siellä mua vastassa oli Fanni, Marika ja Vilma! Syöksyin ottamaan Vimpulan sylliin! Sitten lähettiin ajamaan alpuaan äidin ja Riston luokse..

 Siellä oli jo meidän Make ja Marjo. Sitten ihmeteltiin Fannin tatskoja, joita ei oltu vielä livenä nähty.. ja jalkatatska onkin otettu vasta eilen..



 Vilma alko heti etsimään mun kissaa Murua.... "Missä Munu"?
 Lopulta Vilma tyyty vastaukseen: "Munu jäi kottiin"
 Sitten piti ottaa kuvia sisustuksesta, äidillä ja Ristolla vaan on mun mielestä kaunein koti mitä tiiän.

 ja sitten "Ennin lylliin" tuli tämä pieni tyttö!
 ja sitten me taas kaikki lapset kokoonnuttiin äidin ja Ripen sänkyyn.. Siinä me aina hengaillaan melkeen koko porukka! :D


 ja ihailin Fannin tatuointia, joka on otettu Maj-mummin muistoksi..

 Vauhtia riitti Vimpulalla!
 Sitten mentiin ihmettelemään, ku Risto teki ruokaa ulkona..

 ja tää seuraava kuva on ihanin kuva ikinä! Mun on pakko tehä tuosta joku suurennos ja laittaa seinälle, koska tuo kuva saa mut niin hymyileen.. Sydän täyttyy rakkaudesta, mun tytöt!
 ja sitten mun päivänasua..
 ja sitten syömään äidin ja Ripen tekemiä herkkuruokia..



 Ulkona oli ihan älyttömän lämmin, joten sielläkin tuli hengailtua..

 ja sitten kahvipöytään syömään äidin tekemiä herkkuja!

 Tuo Fannin uus tatuointi on niin ihana!


  Aika meni taas vaan niin nopeaa, että oli ihan pakko lähtä :< Marika, Fanni ja Vilma nakkas mut juna-asemalle. En olis millään halunnut nousta siitä autosta, mutta oli pakko!
 Juna olikin sitten reilu puolituntia myöhässä...
 ja koska juna oli myöhässä, niin en kerennyt siihen bussiin mihin mun oli tarkotus. joten sain sitten ootella toiset puolituntia bussia, että pääsen kottiin.. Lueskelin blogeja bussia ootellessa..
 ja sitten bussimatkan jälkeen piti vielä vähäsen kävellä ennenku pääs kottiin.. ja kattokaa kuinka vihreää ruohoa!
 Sitten kotona ekaks vein jääkaappiin ruuat, jotka äiti pakkas mulle mukkaan.
 Sitten menin suoraan meikin pesulle, annoin Murulle ruuan ja sohvalle tekeen tätä postausta.

Ihan kohta menen varmasti nukkumaan, kun saan tehtyä tän postauksen.. ja huh tulipa tästä pitkä!

Oli kyllä ihan mieletön päivä! En oo nähnyt nuita rakkaita pääsiäisen jälkeen ja Fannia en oo nähnyt joulun jälkeen! Olihan tuota ollut jo älytön ikävä ihan jokaista. Oli oikeesti tosi masentavaa tulla takasin tänne Ouluun ja alottaa taas arki. Ei sillä etten tykkäis mun arjesta ja elämästä täällä, mutta alpuassa äidin ja Riston luona on vaan niin hyvä olla ja mun perhe on mulle niin rakas, etten pysty sitä sanoinkuvailemaan. Nyt kun olin heidän kanssa, tajusin kuinka ikävä niitä on ollut.. Olisin maailman onnekkain, jos saisin kaikki perheenjäsenet mun lähelle, mutta ei mulla vaan asu täällä oulussa ketään perheestä ja tuskin tulee koskaan asumaankaan. Tännää taas iski myös kauhea ikävä mun toista isoveljeä, joka asuu amerikassa ja siitähän tullee kesällä vuosi ku ollaan viimeksi nähty. :( Mutta en ala nyt masistelemaan, sillä mun sydän on niin täynnä rakkautta ja kiitollisuutta mun perheestä, ihan jokaisesta, lähellä ja kaukana <3

Toivottavasti teilläkin on ollut ihana päivä? :) 

16 kommenttia:

  1. Ihanalta kuulostaa! Lueskelen aina joskus tätä blogiasi Enni ja silloin aina toivon, että asuisin lähempänä sinua, koska olisi niin ihanaa nähdä useammin! Ihanaa keväät jatkoa sulle Enni <3 t. Netta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Netta, että jätit kommentin tänne! Olisi kyllä ihanaa, jos asuttais lähempänä ja voitais nähä! Kiitos samoin sulle ihanaa kevään jatkoa <3

      Poista
  2. Tää postaus sai mut ihan rehellisesti itkemään, koska noista kuvista huokuu niin se lämpö ja perheen välinen rakkaus. Ja syy siihen on myös se, että nyt oli mun ensimmäinen äitienpäivä, ja se oli maailman hirvein.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei Vilma, miksi sun päivä oli hirveä? :(

      Poista
  3. Teidän äitin ja Riston koti on kyllä älyttömän kaunis. En oo varmaan ikinä nähnyt niin paljon Marimekkoa samassa talossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heheh, joo meillä on aina ollut paljon marimekkoa :) Ja niiden kodista kyllä näkkyy, että äiti rakastaa sisustusta.. aina on jotain uutta juttua siellä kun käy :D

      Poista
  4. Toi kuva mikä on musta ja Vilmasta ja muka ihanin kuva ikinä niin mielestäni näytän humalaiselta simpanssilta :) mut muuten on tosi ihania kuvia!<3
    pus pus huomen nähdää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah, vähä repesin.. humalainen simpanssi :DD musta se on niiiin ihana kuva, että voisin katella sitä kokoajan :D
      ja huomenna nähhää <3

      Poista
  5. Ihana postaus! Kyllä noista kuvista huokuu sellainen lämmin tunnelma ja rakkaus. :) Itsekin rakastan oman perheen seurassa olemista. Sillon ku vielä asu äitin ja iskän luona niin ei sitä osannu samalla tavalla arvostaa heidän seuraa, ku niitä näki joka päivä, mutta eilenki vietin kotikotona lähes koko päivän ja siitä onki tänään postausta tulossa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Se on ihan totta, että sitä nykyään arvostaa perheen seuraa ihan eritavalla, kun on aikustunut ja vieläku asuu eri paikassa ! Musta tuntuu, että perheen näkeminen nykyään on ihan yhtä juhlaa <3 :)

      Poista
  6. Voit varmaan kuvitella, että ensimmäisen kerran sen jälkeen kun olin alkanu seuraamaan sun blogia kirjoitit, että oot menossa Alpuaa, piti mun lukea se lause monta kertaa varmistaakseni, että käsitin oikein :D. Mää ku oon kotosi sieltä niin on jotenki jännää aina lukea näistä sun Alpuassa vietetyissä päivistä :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeesti! vähänkö hauskaa :) assuuko siellä vielä sun perhettä? :)

      Poista
    2. Joo asuu mun vanhemmat :)! Tosin mun koti ei oo siellä kylällä vaan 6 km päässä :). Lauantainahan ois Vihannin markkinatki, en tosin vielä tiiä meenkö vai en :P.

      Poista
  7. Tällainen "päivä kuvina" on kyllä tosi hauska bloggausidea! Tekisi mieli itsekin tehdä jossain välissä vastaava. Samoin tuo sisustus on todella kaunis, valoisa ja jotenkin houkutteleva! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se sisustus on kyllä todellakin just kaikkea tuota mitä sanoit:> ja kiitos kommentista, ehdottomasti suosittelen tälläistä postausta.. tällästä on hauskaa tehä :>

      Poista