sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Ihana sunnutai-ilta.

Haluan laittaa pari kuvaa tältä illalta. Äiti, Risto ja Ilona kävi mun luona kylässä. Ne toi mulle ihanan laatikon, jonka Muru heti omi ja aivan herkullisen tuolin. Mutta esittelen sen sitten myöhemmin.
 Kuvassa näkkyy mun toiset uudet tuolit, jotka toistaiseksi on olohuoneessa.. Unikkokangas seinällä on vielä silitettävä.. mutta saatte parempaa kuvaa koko olohuoneesta viimeistään sitten, kun on olohuoneen vuoro sisustushaasteessa.
Sain myös muuten ihanan orvokin parvekkeelle Ilonalta, mutta en hoksanut sitä vielä kuvata.
Masentaa suunnattomasti ajatus töihin menemisestä, miksi viikonloput menee niin nopeaa? Mun ajatukset on jo niin kesässä ja lomassa, vaikka mun loma alkaa vasta heinäkuussa!

Ihanaa sunnutai-illan jatkoa ja tsemppiä alkavaan viikkoon!

3 kommenttia:

  1. Voi vitsi,että olet nopea..me just kotiuduimme..risto vielä alkoi tekemaan kouluhommia ja me iisun kans valmistaudumme yöpuulle..muutama sääski pääsee ensin hengestään...miten ihmeessä minä olen tuon näköinen..koko naama läjässä:)))))oli ihana nähdä sinua.t.äiti

    VastaaPoista
  2. Tuleeko nyt kahteen kertaan? En ole ennen laittanut padiltä näitä..kiitos viimeisestä..oli ihana nähdä..miten olen noin naama läjässä:dddd t.äiti

    VastaaPoista
  3. Ei sulla oo naama läjässä :DD Oli kyllä ihanaa nähä teitä! <3

    VastaaPoista