tiistai 7. toukokuuta 2013

hajamielinen, mutta reipas päivä!

Mukavaa tiistai-iltaa kaikille! Mää olin eilen illalla nukahtanut sohvalle ja heräsin aamulla siitä ja olin nähnyt niiin kummallisia unia.. Joku mun kaveri sai jonku kohtauksen ja kun en soittanutkaan heti ambulanssia, niin se kaveri muuttu munkkipussiksi!?!? En nyt onneksi kuitenkaan syönyt niitä. Tänään on ollut aivan yhtä kummallinen päivä, sillä oon ollut henkisesti pihalla ku lumiukko! Niin hajamielinen, kun en oo ollut yhtään kartalla mitä mulle on puhuttu.. Tanjaki näytti mulle yhtä kuvaa puhelimesta ja jonkuajan päästä sanoin sille, että "hei näyttäppä mulle sitä kuvaa siitä koirasta" ja Tanja oli just hetki sitten näyttänyt ja mää oon vaan kattonut sitä, mutten millään tasolla oo sisäistänyt kattoneeni.. ja kaikkea muuta. On kyllä sitte vaan naurattanut ne tilanteet, ku ei oo itekkää tiennyt, että missähän ulottuvuudessa sitä on elänyt.

Tännää oon töissä mm. paketoinut lasten tekemiä äitienpäivä-lahjoja..
 Tanjuska söpöilee..
 ja mutristelee...

 Näytän kauheen väsyneeltä, koska en kerennyt aamulla laittaa minkäänlaista silmämeikkiä.. ja toisekseen, olinhan mää myös väsynytkin :D
 Mutta väsymyksestä pitää sanoa, että en oo viimepäivinä niin väsynyt ollut, ku yleensä.. En oo nyt useampaan päivään nukkunut päiväuniakaan..

Tänään töiden jälkeen käytiin Tanjan kaa eka syömässä ja sen jälkeen mentiin Tanjan tulevalle kämpälle...
 ja sitten vaihettiin remppavaatteet päälle!
 ja alettiin maalaamaan!
 Täytyy sanoa, että nautin tuosta maalaamisesta ihan älyttömästi! Se oli jotenkin niin terapeuttista hommaa..
 Pakkeloinnin kuivattamista hiustenkuivaajalla..
 Tein myös taideteoksen seinään...
 ja valmista!!
 Älyttömän nopeaa meni kyllä aika maalatessa ja jos ois käsivoimat vielä riittänyt, niin olis kai sitä intoa ollut maalata vaikka pari muutakin seinää vielä :D Kello oli jotain puol.kymmenen illalla ku lähettiin tuolta pois.. Mutta oli kyllä mukavaa ja varsinkin erillaista tekemistä ja tietysti hyvää seuraa..ei siis voi valittaa!

Nyt suihkunraikkaana istun sohvalla ja ajattelin kattoa pari ohjelmaa vielä ennenku kallistan pääni tyynyyn..
ps. Anteeksi, ettei tältä päivältä enää irtoa sisustushaasteeseen kuvaa, mutta huomenna sitten! :)

Hyveli yöpeli!

2 kommenttia:

  1. määki oon joskus tosi hajamielinen : D ihana tuo takki <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvä, etten oo ainut :D ja kiitos <3

      Poista