maanantai 6. toukokuuta 2013

Elämän pieniä iloja..

Heipparallaa! Haluan jakaa vähän muutamia kuvia ja kuulumisia tältä ja eiliseltä päivältä. 
Eilen mää menin käymään kaupungilla ettimässä sitä kevättakkia. Se olikin helpommin sanottu ku tehty! Missään ei oo enää paljo mitään takkeja!! Alko olla epätoivosta ja kävin ainaki sadassa eri kaupassa. Lopulta löysin yhen takin ja niitäkin takkeja oli enää kolme jälellä siellä! Esittelen sen takin sitten erikseen, ku pitäs muutenkin esitellä joitain ostoksia joita en oo muistanut aiemmin esitellä. Eilen myös näin Maijaa ja illalla  rentouduin sohvalla kattoen telkkaa ja syöden kreikkalasta jogurttia ja vadelmapersikka-soppaa.
 Tännää töiden jälkeen käytiin Tanjan kanssa hakemassa pakkelointi ja maalaustarvikkeita sen uuteen kämppään.. sitten raahattiin ne tarvikkeet sinne kämppään ja fiilisteltiin siellä tyhjässä kämpässä vähän aikaa.. En malta oottaa, että Tanja saa muutettua sinne! Huomenna meillä olis sitten eessä seinän maalausta siellä!

Sitteku menin kotiin, olikin jo kamala nälkä! Tein herkkusalaattia! Halloumi-juuston kera<3


 Sitten päivänasua..
 ja tämän päivän ilosin asia on se, että kävin tännää kärkkäiseltä ostamassa uuden kameran, ku iskä oli bongannut sieltä mahtavan alennuksen! Nyt mulla on uus söpö Canonin ixus 240 HS. Oon niin ilonen ja kiitollinen tuosta kamerasta! Joudun sunnuntaina palauttaan siskolle sen puolijärkkärin takasin ja oon ollut ihan helisemässä.. Nyt mun ei tarvi pelätä, että mun bloggailu loppuu, ku sain uuden kameran! Jee.. Laitan kamerasta kuvaa sitten, kun teen myöhemmin postausta niistä muistakin uusimmista jutuista! Tässä muutamia kuvia, joita oon tänään ottanut..


Varmasti saa vielä parempia kuvia, kun ottaa päivänvalolla ja sittenkun opin käyttämään tuota! Mulla ei oo ikkää ollu kosketusnäytöllistä kameraa! Oon oikeesti ihan tohkeissaan ! Viimeaikoina jotku jutut vastustanut  joten ihanaa saada jotain piristystä.. vaikka kyseessä onkin nyt materiaalionnellisuus :D Mää vaan tykkää niin paljon ottaa kuvia ja oon niin kauan haaveillut uudesta kamerasta. Oon pitemmän aikaa haaveillut järkkäristä, mutta tuota puolijärkkäriäki on ollut raskasta kantaa mukana.. Joten oon äärimmäisen tyytyväinen, kun tuo uus on pieni ja sitä on niin paljon helpompaa kulettaa mukana!

Mutta mitä teidän maanantaihin kuuluu?

ps. Tää biisi on soinut mun päässä kokopäivän..

6 kommenttia:

  1. jostain syystä tuo biisi soi munkin päässä koko ajan ku aloittelin sitä remppaa kämpällä.. :)

    VastaaPoista
  2. eivitsi sää saitkameran jos noinkin pian <3 huippua!oliko se minkä hintainen? tykkään näistä sun kuulumis postauksista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ton oikea hinta on parisataa euroa, mutta nyt se makso vaan 119 euroa!! :o
      ja tosi ihana kuulla, että tykkäät tämmösistä postauksista.. ite aina miettii, että kiinnostaa ketään oikeesti :D kiitos <3

      Poista
  3. ihana tuo sun paitas! t.soffero

    VastaaPoista