sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Viikonloppu serkkutytön kanssa!

Mää teen nyt teille silmät ristissä postauksen mun viikonlopusta, saatte lähinnä kuvia, sillä nyt ei varmaan irtoa sen kummempaa :) 
Perjantaina mun rakas serkku Sofia tuli Raahesta viettämään viikonloppua mun luokse. Käytiin pyörähtään kaupungilla muutamassa kaupassa, mutta sitten ilta oleskeltiin kotosalla. (Kiva ku tuo imuri on tuossa keskellä lattialla :D)
Lauantaina lähettiin kaupungille käymään kaupoissa ja kävin myös ostamassa viinipullon.. ja puotin sen sitten meidän pihassa asfaltille.. Harmitti ihan hulluna! Kävin kuitenkin ostamassa uuden. Illalla mentiin Maijan luokse ja oli äärimmäisen mukava ilta! Nyt kuvia lauantaista..













Oltiin Maijalla yötä ja tänään ollaan Sofian kanssa myös vietetty rentoa sunnuntaita yhdessä ja iltapäivällä Sofia on lähtenyt takasin Raaheen. En malta oottaa, että Sofia tulee pian takasin tänne ! On niin mahtavaa sen tytön kanssa, kun voi olla niin oma ittensä, kun se on samaa perhettä..Se tyttö on niiiin rakas mulle!

Oli myös älyttömän mukavaa viettää eilen aikaa Maijan kanssa ja näin muitakin kavereita illan aikana, mutta kuvamateriaalia ei nyt kuitenkaan oo todistaakseni sitä asiaa :D Mutta kiitollisin mielin olen tästä viikonlopusta, näitä lisää! :)

Miten teidän viikonloppu on sujuillut? 

2 kommenttia: