tiistai 2. huhtikuuta 2013

Väsynyt, mutta niin mukava sunnuntai!

Mää tosiaan en oikeastaan nukkunut sillon lauantain ja sunnuntain välisenä yönä.. Nukahdin vasta aamukahdeksalta ja heräsin yhdeksältä. Menin sitten kymmenen aikaan suihkuun ja otin vähän alle parin tunnin päikkärit kylpytakki päällä saunakamarissa. Olin ihan poikki. Menin sitten käymään mun isovanhemmilla kylässä ja siellä vierähti aika ihan tajuttoman nopeaa, että tuli ihan kiire takasin kotiin, kun olin sopinut näkeväni ystävääni Miiaa. En oo nähnyt Miiaa yli pariin vuoteen ja ootin kyllä kovasti meidän näkemistä. Se on jännä, että joidenkin ystävien kanssa on niin, että vaikka menee monta vuotta, niin sitten jatketaan siitä mihin viimeksi jäätiin. Miian kanssa on just sellaista. Oli kyllä huippua, että satuttiin olemaan molemmat Raahessa yhtäaikaa. (Miia siis asuu nykyään Tampereella). Me käytiin kävelemässä ja subissa, mutta mulla ei siis oo ollenkaan kuvia nyt siitä. Mutta toivottavasti nyt ei tuu yhtä pitkää aikaa tässä näkemisen välissä. 

Illalla tuli sitten käymään vielä Marika ja Vilma. Mää oikeasti laskin jo minuutteja, että nään mun pikkusen typykän! <3




Enkä mää voi tuonkaan päivän jälkeen muutakun huokaista kiitollisuudesta, kaikista niistä ihmisistä jotka elämääni oon saanut. 

2 kommenttia: