torstai 18. huhtikuuta 2013

Tiistaista ja keskiviikosta kuulumisia.

Tiistaina otin nopeasti asukuvaa ennenkun lähin töihin.. Jospa tästä jotain selkoa sais.

 Matkalla bussipysäkille....
 Töiden jälkeen mentiin Tanjan kanssa syömään Oliviaan salaatit ja sen jälkeen mentiin elokuviin kattomaan leffa nimeltä: Vuoden se kestää. Se oli kyllä hyvä elokuva.. En vaan tiiä miten aina onnistutaan valitteen niin kyyniset leffat.. kuten "21 tapaa pilata avioliitto" ja "vuoden se kestää." No illalla menin sitten vielä leffan jälkeen käymään Maijalla. Oltiin tehty henkkamaukalle yhteistilaus ja sitä pakettia menin sitten Maijan luokse aukomaan.. Tilasin 2 huivia ja käsilaukun.. Toinen huiveista meni palautukseen, mutta muuten kyllä olin tyytyväinen. Kuvaan ne teille myöhemmin.
Oli kyllä huikeaa se, etten tiistaina voinut nukkua päiväunia, koska tulin tosiaan vasta illalla kotia. 

Sitten keskiviikkoon.. Työpäivä meni mukavasti ja töiden jälkeen olen käynyt postissa, kun piti laittaa siskolle yks paketti ja käydä ruokakaupassa. Mää yleisesti ottaen inhoan ruokakaupassa käymistä ylikaiken ja nyt ku mulla ei oo enää lähikauppaakaan, kun puokkarin kauppa vedettiin maantasalle ja rakennetaan uutta, niin oon käynyt sitten keskustassa kaupassa ja raahannut ostokset aina bussilla.. Tännää ajattelin, että mun on helpoin käydä tuiran postissa ja samalla kaupassa.. ja kerrankin oli hyvä kauppareissu! Tuiran ässä on ollut mun lähikauppa ennen ja oli niin tuttua käyä siellä, kun muistaa, että missä on mitäkin ja kassoilla on aina tutun näkösiä tätejä.. Sitten kun kolmen ostoskassin kanssa kävelin meidän pihalla kohti ovea, niin joku mun naapurin mies tuli samaan aikaan ja avas mulle oven. Mentiin sitten samalla hissillä ja oli mukavaa vaihtaa muutama sana.. Yleensä tuntuu, että naapureista puhuu vaan mummut ja papat, mutta nyt oli kivaa, että joku nuorempikin ihminen(eli omanikänen tai luultavasti vähän vanhempi) ja vielä miespuolinen uskaltaa ihan oma-aloitteisesti alkaa jutteleen.. Ei oo kyllä mitenkään itsestäänselvää, että kerrostalossa naapurit oikeasti alkaa jutteleen ja monesti just hissitilanteet on tosi kiusallisia, kun pieni tila ja kumpikaan ei keksi sanottavaa, mutta nyt ei ollut sellaista. Pienistä asioista voi tulla hyvä mieli.
Kauppareissun jälkeen sitten ruokaa ja sitten mää simahinkin kolmeksi tunniksi :/  

Kohta on muuten perjantai ja mää saan koko viikonlopuksi mun rakkaan serkkutytön Sofian tänne.. En malta oottaa! Sain just siirrettyä tähän konneelle kuvia mun puhelimesta ja osa näistäkin postauksen kuvista on puhelimella otettu, joten huonolaatu johtuu siitä.. Niin laitan tähän loppuun vielä pääsiäisenä otetun kuvan Sofiasta..  ! Oon niin onnellinen tuosta tytöstä!
Mutta meen nukkumaan kohta, hyvää yötä ihan kaikille! 

3 kommenttia:

  1. tuo liivi on aivan ihana!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Se oli hyvä ostos, ku sen oikea hinta olis ollut jotain 50euroo, mutta alennuksesta ostin ja maksoin siitä 10euroa :D

      Poista
    2. oioi! joskus se onni potkaisee kunnolla :) mutta niin sen pitää mennäkki!

      Poista