sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Sunnuntai.

Tänä aamuna heräsin siihen, että Muru tiputteli mun yöpöydältä yhtiä koristekiviä.. ja kun sekään ei saanut mua nousemaan, se puotti mun puhelimen ja akkukin lensi siinä rytäkässä. Nousin sitten ruokkimaan Murun ja sitten se anto mun nukkua rauhassa. Seuraavan kerran heräsin 10:30 siihen, kun Maria alko tiskaamaan mun astioita! Mää en vaan pysty aina käsittään miten mulla on tuollasia ystäviä!
Oli ihanaa syödä aamupalaa jonkun kanssa ja kerrankin tein sen pöydän enkä telkkarin ääressä. Tuntu jotenkin niin ihanan rauhalliselta ja seesteiseltä lueskella lehteä ja jutskailla samalla. 




 Aamupäivä meni nopeasti ja ruuan jälkeen Maria lähti sitten takasin Raaheen..
 Onneksi me nähhään sitten viimestään enskuussa taas!

Sen jälkeen loikoilin sohvalla ja surffailin netissä. Kuuden jälkeen sitten lähdin Maijalle..

Katottiin elokuva: Salainen ikkuna. Ihana Johnny Depp!
Oikein mukava sunnuntai takana! Ehkäpä sitä sitten jaksaa taas huomenna alottaa arjen, kun on saanut levätä ja viettää aikaa ystävien kanssa.

Toivotan jo nyt oikein mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti