sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

siivousta ja rentoutumista

Oon ollut tännää ihan älyttömän reipas! Oon vienyt mattoja ja vilttejä parvekkeelle, oon imuroinut ja luutunnut koko asunnon, pyyhkinyt pölyjä, tiskannut, pessyt vessaa, silittänyt verhoja ja pessyt pari konneellista pyykkiä. 
 Äiti lähetti mulle postissa yhet verhot , jotka tuli viimeviikon alussa ja en oo laittanut niitä ikkunaan vastaku tännään.. koska joudun aina välillä kiristään ittiäni siivouksen suhteen..  "et saa laittaa uusia verhoja ikkunaan, ennenku oot siivonnut keittiön". Tännää tosiaan silitin verhot..
 ja laitoin ne ikkunaan! Keittiö näyttää ihan älyttömän paljon avarammalta yhtien verhojen takia.. asia ei ehkä ilmene valokuvista...mutta koska keittiö on kuitenkin pieni, niin paremmin sopii kappa, kun pitkät verhot. Miltä näyttää teidän mielestä?


 Olen tännää tehnyt myös kasvissose-keittoa pitkästä aikaa.
 Syön aina kaikki ruokani telkkarin ääressä enkä ikinä pöydän ääressä sillonku oon yksin. Tännää päätin, että nyt istun kyllä pöydän ääreen ja luen lehteä samalla. Mukavaa vaihtelua :D
 Tänään oon yöpuvussa siivonnut, mutta siivouksen jälkeen menin suihkuun ja sen jälkeen oon hillunut tälläisessä asussa..
 Muru päikkäreillä...
 Mulla on iskenyt tänään kurkkukipu ja nuha, joten alko tekemään mieli teetä. Kaivoin yläkaapista vanhat ihanat teekupit!


 Myöhemmin sain vielä iskän ja Annen tänne mun luokse kylään.
 <3
On ollut kyllä tosi mukava sunnuntai. Oon iloinen, että oon saanut niin hyvin tännää siivottua.. ja oon myös ehtinyt rentoutua pariin otteeseen teekupin äärellä. Oli ihanaa nähä pitkästä pitkästä aikaa iskää ja Annea. En oo nähnyt niitä moneen kuukauteen..

Muutenkin ollut ihanaa viettää viikonloppua vaan kotosalla. En oo oikeesti käynyt missään muuallakun perjantaina siellä lenkillä ja eilen lauantaina siellä kahvilassa ja elokuvissa. Muuten oon ollut vaan kotona ja se on harvinaista. Ollut niin ihanan rentoa! Harmittaa vaan, kun tää flunssapöpö iski muhun :/

Nyt taidan keittää vielä teetä.. Oikein hyvää yötä ja alkavaa viikkoa ihan jokaiselle :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti