perjantai 5. huhtikuuta 2013

Pikainen postaus.

Heippa kaikille!
Mää teen nyt pikaisen postauksen tähän väliin! Oon tänään ottanut paljon kuvia ja aion tehä tästä perjantaipäivästä "päivä kuvina"-postauksen. Tälle illalle kuitenkin vielä tulee kuvia luultavasti, koska en oo vielä menossa nukkumaan.. Joten en voi vielä sitä postausta ruveta tekemään. Voin kertoa sen verran tän viikon kuulumisia, että mää sairastuin flunssaan.. Mulla on ollut muutaman päivän ihan kauhia olo ja ajattelin, että tää tulee taas kestää viikkotolkulla,mutta tänään on jo huomattavasti parempi olo... Flunssan olemassaoloa ei pahemmin enää huomaakkaan. Mulla ei ikinä mee flunssat alle viikossa ohi, joten kerta se on ensimmäinenkin. Ehkä se on auttanut, että oon levännyt kovasti. Siitä lepäämisestä tulikin mieleen, että oikeesti oon nukkunut ihan älyttömästi! Tänäänkin yli 5-tunnin päikkärit. Mun olis pitänyt siivota ja viettää ilta Maijan luona, mutta mää en vaan oikeesti päässyt tästä sohvalta mihinkään. Se ei oo sellasta, että kylläpä vähän väsyttää, vaan se on ihan oikeesti taju pois. Alkaa turhauttaa jo. Sillä mun on turha mennä lääkäriin, ku tätä väsymystä on vuosien mittaan moneen otteeseen mietitty ja verikokkeita otettu eikä vielä varsinaista syytä löydetty. Kello lähenee nyt puoltayötä ja mun on ihan oikeesti pakko nyt alkaa siivoamaan, koska mulle tulee huomenna ystävä yökylään. Tällähetkellä tosin ei onneksi väsytä, kun on tullut tässä jo nukuttua. 

Tätä postausta kuvittaa nyt kuva, jonka otin tuossa pari yötä sitten.. Tää on otettu ehkä neljän viiden aikaan yöllä, kun oli niin kipeä olo ja oli pakko keittää teetä.
Mutta palaanpa asiaan sitten vähän pitemmän postauksen parissa myöhemmin! Mukavaa viikonloppua ja yötä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti