sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Mukava lauantai.

Eilinen aamu ei ollut kovin ihana, koska en meinannut päästä sängystä ylös.. ja sittenkun pääsin, niin piti aloittaa siivoaminen.. Mutta sain siivottua kuitenkin ja sitten päivä alko tuntumaan mukavalta, koska mun rakas ystävä Maria tuli mun luokse yhen jälkeen ja lähdettiin kaupungille. Mentiin aluksi käymään coloressa ja löysin sieltä yhden söpön pienen jutun, jonka esittelen teille myöhemmin! Sitten käytiin syömässä amarillossa ja sen jälkeen ruokakaupan kautta meille. Ilta vietettiin sitten mun luona ja Maria tosiaan jäi mun luokse yöksi.
Mulla ei ollut kaupungilla kameraa mukana, koska unohin sen kotiin.. Mutta illalla me räpsittiin kuvia ja tässä nyt muutama kuva..

Mun hiukset eilen..
 Maria <3
 Mun asua..

 ja sitten mua alko ahistaan se, että mun hiukset on kiinni.. joten pitihän ne sitten aukasta.. vaikka oltiin vaan kahestaan mun luona :D
Oli kyllä aivan ihanaa viettää päivä Marian kanssa ja jutella kunnolla. Ihana, että Maria jäi yöksi ja sai viettää vielä sunnuntaitakin hänen kanssa.. Mutta tästä päivästä postausta myöhemmin..  Mutta se täytyy sanoa, että oon kyllä onnekas, kun mulla on niin hyviä ystäviä. <3


2 kommenttia: