lauantai 13. huhtikuuta 2013

Meikkipostaus.

Mää tässä äskettäin suihkun jälkeen ajattelin, että alanpa meikkaan.. ja sain sitten idean, että teenpä samalla meikkipostauksen! Mun iho on nyt tavallista huonommassa kunnossa..Joten älkää järkyttykö! 


Ekaksi laitoin silmänympärysvoidetta ja päivävoidetta.

Meikkaamisen aloitan laittamalla Meikkivoidetta ja puuteria.
 ja pohja valmis!
 Seuraavana kulmat..

 Luomiväriä.


 Sitten on vuorossa ripsien taivutus ja ripsari yläripsiin.

 ja seuraavana ripsaria alaripsiin ja vähän kajaalia alaripsien alle..
 Vähän myös luomiväriä kajaalin päälle..
 Poskipunaa!
 ja lopuksi vielä huulikiiltoa.
 ja valmis!


Yleensä käytän myös valokynää, mutta mulla se on tällähetkellä lopussa, enkä oo saanut aikaseksi ostaa uutta. Välillä käytän myös rajauksia yläluomissa, mutta nyt en halunnut laittaa.. Eikä ne mulle niin hyvin sovikkaan, kun mulla on niin pienet luomet. En myöskään vielä laittanut huulipunaa, kun en tiedä mitä aion pukea tänään päälle. Voi olla siis, että huulipunaa vielä tulee laitettua tänään. Tää on siis aika lähellä mun arkimeikkiä, joskus mulla on vähän vähemmän meikkiä.. ja juhlissa saattaa olla tätä enemmän.. Välillä tuntuu, että mulla on aina melko samannäkönen meikki, mutta vaihtelen kyllä aika paljon eri luomivärejä ja välillä on rajausta ja välillä ei.. Myös huulipunaa on harvemmin arkisin..

Mutta siis jos teillä tulee jotain kysymyksiä mieleen, niin kysykää ja muutenkin mitä mieltä ootte tälläsestä postauksesta? 

2 kommenttia:

  1. Mielenkiintoinen postaus! :) Sää oot kyllä niin kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää ajattelin, että tää ei varmaan kiinostanut ketään, ku kukaan ollut kommentoinut, joten kiva kuulla :D ja kiitos paljon! <3

      Poista