tiistai 16. huhtikuuta 2013

Maanantain kuulumiset.

Sunnuntaina olin niin ylpeä itsestäni, kun menin nukkumaan jo 22:30 omaan sänkyyn. Meinasin nukahtaa sohvalle, mutta sain siirrettyä itteni makkariin.. ja siitä se pyöriminen sitten alko,mutta oon mää varmaan tunnin sisällä nukahtanut. Aamulla teki tiukkaa nousta ylös, mutta nousin kuitenkin kuuden aikaan. Töissä olin ihan tajuttoman väsynyt, voi älytön sitä haukottelun määrää.. Töissä kuitenkin oli niin hektistä, varsinkin aamupäivällä, ettei väsymystä kerennyt ajatella. Meillä alotti myös tänään lastenohjaajaopiskelija kuukauden harjoittelun ja minä toimin hänen ohjaajana, se tuo mukavaa väriä ja vaihtelua työhön. Töiden jälkeen pakotin itseni tekemään ruokaa, vaikka sohva houkutteli. Ruuan jälkeen kuitenkin nukahdin melkein samantien. Pistin herätyskellon puolentunnin päähän, että siivoisin sen jälkeen.. En kuitenkaan oo tiennyt tästä maailmasta mitään neljään tuntiin. Se siitä siivoamisesta ja puolen tunnin päikkäreistä. Huomenna ei oo tarkotus tulla töiden jälkeen vielä kotiin, joten päikkärit varmaan jää välistä.. onneksi. Kello on nyt 00:07. Aion kohta mennä nukkumaan, mutta en mee vielä, koska pahinta on se sängyssä pyöriminen. Tänään en ole ottanut muita kuvia, kun aamulla muutaman ennen töihin lähtöä.


Ja anteeksi, että mun blogi on nyt vähän tämmöistä väsypainoitteista, mutta sitä mun elämään tällähetkellä päällimmäisenä kuuluu.. Jospa se tästä kuitenkin alkais helpottaan, kun alan taisteleen sitä vastaan joillakin muutoksilla..

Mukavaa viikkoa kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti