tiistai 9. huhtikuuta 2013

Maanantai.

Mukavaa viikonalkua kaikille! Nyt muutama kuva mun maanantaipäivältä.



Kävin tänään ostamassa life-kaupasta kookosöljyä.
"Neitsytkookosöljy on monipuolinen öljy joka soveltuu erinomaisesti korvaamaan perinteiset rasvat ruuanlaitossa,leipomisessa sekä levitteenä. Neitsytkookos öljy on erinomainen apu myös ihon-sekä hiustenhoidossa."
 Seppälästä ostin tuubihuivin
 ja laukun! Mulla hajos tässä vasta jo neljäs käsilaukku, että niistä katkes se olkahihna ja on melko raskasta kantaa isoa laukkua käsilaukkuna, kun sitä ei saa olalle. Toivottavasti tää kestäis vähän paremmin.
Välillä arki on yhtä sumua, kun on niin väsynyt. Mää jotenkin ajattelin, että koitan olla ajattelematta sitä väsyä ja jotenkin asennoitua, että on hyvä päivä.. Kyllä se oma asenne kuitenkin vaikuttaa. Tietenkin se, että jos oikeesti on vaikeaa, niin ei sitä aina voi siirtää pois mielestä.. Mutta tarkotan sitä, että joskus arkisin ei oikeasti oo mitään hätää, mutta väsyttää ja ärsyttää vaan kaikki.. Mutta jos vaan koittaa ajatella jotain positiivisia asioita, niin kyllä niitäkin aina löytyy. Mää ainakin oon nauttinut siitä, että pääsin aamulla ylös siihen aikaan, kun olin suunnitellut. Töissä oli mukavaa. Löysin vihdoin sen käsilaukun ja nautin hyvästä ruuasta omalla kotisohvalla ja katsoin yhtä rikossarjaa ilman mitään häiriöitä. Sain pidettyä itteni hereillä yli seittemään asti. Nousin ylös lähempänä yhtä yöllä, mutta normaalisti saatan nousta neljän aikaan.. Eli nyt kello on 1:39 ja mulla on aikaa vielä nukkuakkin. Eli hyvää yötä ! 

6 kommenttia:

  1. Määki oon katellu tuota laukkua :) ihanaa viikkoa♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on kyllä kiva laukku :> Kiitos samoin sulle <3

      Poista
  2. Mitä meinaat tehä tolla kookosöljyllä? Toisin sanoen, mihin ajot käyttää sitä? Munki täytyis ostaa tuota samaa ku oon kuullu, että se auttaa naamaongelmiin, siis ongelmaihoon! :)Paljonko maksoit tuosta siellä lifessä? :) Suukkoja!
    -Meekku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää en oo vielä tutkinut miten sitä vois ihan oikeesti käytännössä käyttää.. Mutta ostin sen just kans iho-ongelmiin.. Eli luultavasti vaan hieron sitä mun ihoon :D Se makso n.20euroa... ei paha, koska tuo on ihan järettömän iso! Paljon isompi mitä kuvassa näkyy:> Suukkoja sullekki musi!

      Poista
  3. aa, sä kävit siis ostamassa tota kookosöljyä! :P kerro sit tepsikö!
    <3:llä maisku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toivotaan, että siitä on apua.. Määpä sitten kerron tuloksista :D

      Poista