tiistai 2. huhtikuuta 2013

Maanantai Alpuassa rakkaiden kanssa.

Maanantaina siivoilin ja pakkailin tavarat, oli nimittäin eessä viimeinen lomapäivä..

 Lähdin ajelemaan vielä Alpuaan.. ja tässä nyt sitten paljon kuvia sieltä.



Näin paljon Vilmaa kiinnosti kummitädin käsilaukku..
 ja lompakkohan sieltä löyty :D















Oli kyllä mielettömän ihana päivä alpuassa rakkaiden luona. Kello oli lähempänä ilta kymmentä, kun mää ja Muru-kissa lähettiin ajelemaan kohti Oulua. Jos oisin voinut valita, oisin jäänyt sinne. Ei yhtään houkuttanut lähtä takas arkeen.. Mutta ei ollut vaihtoehtoja. Toisaalta, kun saa olla rakkaiden kanssa, se antaa sitä voimaakin sitten taas ahertaa.

Mulla on nyt iskenyt kamala flunssa ja ärsyttää kyllä se! ja oon saanut oman tietokoneeni takasin! Huippua, että tää saatiin korjattua!  Mutta nyt pitäs mennä hakemaan pyykit koneesta...

Oikein mukavaa viikkoa kaikille!
ps. oliko teillä mukava pääsiäisen?

5 kommenttia:

  1. Alpuassa on muuttunu kauhiasti kaikki järjestykset ja vaik mitä uutta ;o aivan ihanan näköistä.
    Oon muuten tienannu jo yhden illan aikana 3 senttiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Äiti on innokkaasti muutellut siellä taas kaikkea ja siellä on aivan ihanaa kyllä! :) ja joo, niin oot tienannut ;)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Mietenkin, että etkö sää muka huomannut sitä :D Mun oli pakko ottaa ne lainaan, ku ajaessa oli niin kirkasta, ettei olis eteenpäin nähnyt. Nyt oon tienannut 4 senttiä!

      Poista