tiistai 2. huhtikuuta 2013

Ihana ihana lauantai!

Launtaina oli kyllä aivan ihana päivä! Vähän nukutun yön jälkeen jaksoin lähtä ennen puoltapäivää käymään ystävälläni Marialla. Ei olla nähty vähään aikaan, joten olihan se jo ikävä.


Marian lisäksi näin toista ystävää Iiristä, joka oli turusta käymässä taas kotona. Oli kyllä aivan ihanaa vaihtaa kuulumisia tyttöjen kanssa. Voi että ku vaan nähtäis useammin!




 Marialla ja Allulla on tosi kaunis koti ja mun oli ihan pakko kuvata siellä..




 Aika meni nopeasti jutellessa, mutta onneksi Maria on pian tulossa Ouluun mun luokse.  Mun piti tosiaan lähtä seuraavaan paikkaan, eli ajamaan alpuaan äipän luokse.. Mutta Marian luota sinne ei ollutkaan enää niin pitkä matka.


Mää vietin sitten loppuillan siellä... päivä ja ilta meni ihan hirviän nopeasti. Niinku siellä aina. Tässä vähän mun ottamia räpsyjä sitten sieltä äiskältä ja Ristolta..





 Mun ja Makken jalat.
Oli kyllä ihanaa nähä äitiä, Ristoa, Makea ja Ilonaa. Lähin illalla sitten alpuasta ja mun autokin sitten oli jäänyt vähän kiinni hankeen.. Risto sai sen sitten liikkeelle ja mää työnsin :D Menin käymään vielä yhellä mun kaverilla illan päälle ja niinhän sitä sitten tuli nukuttua sinäyönä vaan 1 tunti, ku oli niin kauheasti asiaa.

Mutta oli ihana lauantai. Oon niin onnellinen mun perheestä ja ystävistä.
<3

2 kommenttia:

  1. Toi liitutaulu-ovi on kyl nii hieno, voi että mulla on ikävä teitä kaikkia<3

    VastaaPoista
  2. Se ovi on kyllä aivan ihana! Mää vaan välillä sotken siihen itteni, ku kävelen liian läheltä :D Mulla on ikävä sua ja Teemua <3

    VastaaPoista