lauantai 13. huhtikuuta 2013

Ei paljon sanottavaa perjantaista..

Mää nukahin torstainakin sohvalle, niinku joka yö tällä viikolla. Huoh. Sitä ennen katoin yhen jakson c.s.i:ta ja criminal mindsia. 
 ja sitten tosiaan niihin perjantain kuulumisiin.. Työpäivä meni ihan mukavasti, jos ei lasketa sitä väsymystä mikä mulla oli. Siis nyt ihan oikeasti mun väsymys alkaa olla jo meleko hallitsevaa.. Tänään oikeesti piti skarpata, että jakso keskittyä töihin.. Loppupäivästä, kun ei ollut lapsia ja oli suunnittelua, niin mää oikeesti rehellisesti sanottuna ootin, että työpäivä loppuis, että voisin mennä kotiin nukkumaan.. Väsytti niin paljon! Mulla olis tänäänkin ollut kuoroharkat ja peruin ne, niinku viimeviikollakin. En oikein tiiä miten olisin mennyt sinne ja olis mennyt kaikki vähän säätämiseksi ja sitten tää väsy... Kun pääsin tänään kotiin, en jaksanut alkaa tekemään edes ruokaa enkä syömään mitään, vaikka oli nälkä.. Menin vaan sohvalle ja siinä meni sitten semmonen 5-tuntia, kun heräsin. Katoin tässä viime viikon postausta ja siinäkin olin perjantaina nukkunut saman verran töiden jälkeen. Oon nyt sitten koittanut syyä ja kattonut ohjelmia netistä, kun ei oo luonnollisesti enää väsyttänyt.

Tänään ei oo pahemmin tullut otettua kuvia, tasan kaks kuvaa ja ne tulee tässä..

Katoin tuossa äsken perjantain the voice of finland-jakson.. Eve Hotti oli yks mun lemppareita ja en kyllä yhtään ymmärrä sitä sen biisivalintaa, vaikka ne valmentajat sitä kehukin. Harmi, että se tippu.. Se oli kyllä aivan ehoton ykkönen mulle.. Samoin toinen lemppari  oli Inga ja sekin nyt tippu! ja en ymmärrä miten se Emilia jäi sinne.... Mutta onneksi sinne jäi vielä niitä lemppareita..  ja tässä yks niistä..
Mää en pysty sanoin kuvailemaan mitä ajattelen tuosta esityksestä. Osu ja uppos.

Ootteko te muuten seurannut tuota ja ketkä on lemppareita tai inhokkeja?

Kello on nyt 2:52. Oiskohan aika mennä nukkumaan.. Huomenna on tiedossa kaikkea tosi huippua <3 Palataanpa asiaan ja mukavaa viikonloppua!

6 kommenttia:

  1. Mä tykkäsin ihan hulluna siitä Ingasta ja samoten siitä Laura Alajääskistä... harmitti tosi paljon et ne tippu :s
    Kyllä sinne onneks jäi muitaki tosi hyviä mut munki mielestä se Emilia vois jo tippua, se on nii tylsä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Se Emilia on tosi tylsä!! ja jotenkin ärsyttää kuunnella sitä..
      Mää tykkään tosiaan tuosta Antista ja sitten siitä Thomasista <3

      Poista
  2. Hei! Sulla on kiva blogi ja vaikutat todella sympaattiselta ja lämpimältä ihmiseltä. Tsemppiä väsyn kanssa. Mä toivon voimia sulle vaikka pieneen painonpudotus/ liikuntaprojektiin. Itse kärsin vuosia samasta väsystä ja sitten lääkärin kehoituksesta pudotin n. 10 kiloa painoa painonvartijoiden ohjeilla ja se tepsi. Aloin voida paremmin, ja väsy ei enää vaivannut. Innostuin kuntosalilla käymisestä ja vesijumpista. Nykyään olen koukussa niihin, töiden jälkeen suuntaan useinmiten suoraan salille. Psyykkasin itseni ajattelemaan, että se työpäivä ikään kuin jatkuu tunnilla siellä uimahallilla vielä. Liikunnan jälkeen on koko illan pirteä olo, (kunhan siihen tottuu, pari ekaa viikkoa voi välillä väsyttää). Toivottavasti et ota tätä loukkauksena, sillä sitä en todellakaan tarkoittanut. Pidemmän päälle kun on vain valitettava tosiasia, että tulee monenlaista vaivaa, jos painaa enemmän kuin keho jaksaisi kantaa. Oikeasti toivon sinulle tsemppiä sellaiseen urakkaan, luulen, että siitä saattaisi olla hyötyä. (Mutta tietysti käyt ensin selvittämässä, ettei vain vaivaa mikään muu asia. Lääkäri kyllä osaa siinä auttaa). Ja vielä kerran: Älä loukkaannu. Sitä en missään nimessä halua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos sun kommentista! Uskon, että paremmalla ruokavaliolla,liikunnalla ja tarpeeksi pitkillä yöunilla olis todella suuri vaikutus.. Ne on perusjuttuja,mutta mulla ainakin kaikki ne ollut vuosia jo niin sekasin.. Nyt oon alkanut panostaan molempiin, mutta eihän se tosiaan heti ala vaikuttaan väsymykseen.. Oon alottanut myös toisen blogin liittyen tähän uuteen elämäntaparemottiin liittyen. Ja älä huoli, en loukkaannu! Tiedän, että mulla on paljon ylipainoa ja se voi todella olla syynä moneen ongelmaan.. Nyt on neljä kiloa tippunut, jospa se tästä :)

      Poista
  3. Hei! Huh, ettet loukkaantunut. Mietin pitkin päivää töissäkin, että enhän varmasti loukannut, koska sitä en tosiaan tarkoittanut. Varmaan omaa huonoa itsetuntoa, kärsin nimittäin yhteen aikaan itse niin kovasti omasta paino-asiastani, ja kun vielä muistissa monenlaisia kommentteja siihen liittyen, niin sieltä varmaan kumpusi se pelko loukkaamisesta. Minulla tosiaan alkoi lopulta polvet reistailla niin pahasti, että muuta vaihtoehtoa ei ollut kun alkaa pudottaa painoa. Ja kuinka äkkiä sitten jäinkään koukkuun siihen hyvään ja pirteään oloon, joka liikunnasta tuli. Minulle oli iso iso apu ne painonvartijoiden piste-systeemit. Tutkippa, jos jostain netistä löytyy ne vielä. Ne on tosi hyvät siitäkin, että saa syödä myös herkkuja (tosin ei kovin usein, kun sit menee koko päivän pisteet!). Liikkumalla saa lisää pisteitä itselleen. Se on tosi helppo systeemi, ja sen avulla laihtuu n. kilon viikossa helposti, alkuun jopa enemmän! kiva, että olet jo aloittanut kuntoilu/ elämäntaparemonttia. Voimia siihen kovasti! Olet ihana ihminen!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mulle nuo painoon liittyvät asiat on ollu aina tosi arkoja ja niistä loukkaannun yleensä niin helposti, mutta sää et sanonut sitä mitenkään loukkaavasti.. ja toisaalta, nyt kun oon kunnolla tiedostanut oman tilanteen ja saanut alotettua paremman elämän, niin se ei oo enää niin arkajuttu mitä ennen. Ihan mahtavaa, että oot saanut puotettua painoa. Täytyy itekki laittaa korvan taakse tuo pistejuttu. Kiitos paljon kannustuksesta, tälläsistä tulee hyvä mieli ja saa lisää motivaatiota :)

      Poista