keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Aurinkoinen keskiviikko

Heippa kaikille! Oon nyt useampana päivänä tehnyt postausta ja se on ollut jotenkin piristävää mulle itelle. Se, että oon useampana päivänä pysähtynyt miettimään, että mitä mulle kuuluu tänään. Mää koitan taistella sitä vastaan, että väsymys pilais mun päivät ja ettei mun päivät menis ihan sumussa. Tänäänkin on ollut oikein mukava päivä ja muutama kuva tässä nyt teille.

Mun päivänasua.
 Tännään töiden jälkeen kävin ruokakaupassa ja kun pääsin kotiin, olisin halunnut mennä nukkumaan.. väsytti niin paljon! Sänky ei tosin näyttänyt kovin houkuttelevalta ryppysine lakanoineen, koska nukuin vähän levottomasti viimeyönä..
 Mutta en alkanut nukkumaan, vaan oli aika syyä ruokaa.

 Tänään olen myös tosissaan nauttinut auringosta!
 ja oon saanut viettää aikaa rakkaan ystävän kanssa, kun Saara tuli mun luokse kyllään.

Olipas mukavaa nähä ja vaihtaa kuulumisia. Naurettiin myös tänään niin, että hyvä ettei pissat tullut housuun! En muista millon oon nauranut niin paljon viimeksi, tekipä hyvää!

Nyt meen laittaan pyykit kuivumaan, puhistaan Murun vessan ja iltapalan kautta nukkumaan!

Hyvää yötä kaikille!



1 kommentti:

  1. Ihana tuo paita ♥ niin kesäinen! :)) sulla on kyllä mielettömän paljon ystäviä ♥

    VastaaPoista