torstai 28. maaliskuuta 2013

Pääsiäisloma alko!!

Tänään alko pääsiäisloma, oon kyllä tosi mielissään! Arki on tuntunut raskaalta ja oon loman tarpeessa! (Vaikka ihan äsken olikin hiihtoloma). Töissä on ollut mukavaa puhua pääsiäisestä lasten kanssa ja oon mielissään, että rairuohokin alko kasvamaan, kun se aluksi näytti siltä, että siitä ei tuu mitään! 


 Mutta sitten työkuvista takas kotikuviin..
Tiistailta nämä seuraavat kuvat.

 Tanja ja Anna-Liisa kyläili mun luona.. ja oli kyllä ihana ilta tyttöjen kanssa.


 Sitten keskiviikkona kuva minusta työpäivän jälkeen..

 Illalla Vilma tuli mun luokse kylään, nähtiin ja juteltiin pitkästä aikaa. Mulla ei nyt kuitenkaan ole yhtään kuvia  siitä illasta... Muutaku omasta naamasta.
 ja sitten hypätään tähän päivään, eli torstaihin.
 Tännää olen lähtenyt Raaheen. Mulla on iskän auto lainassa ja oli huippua, ettei ollut muiden kyytien varassa, vaan sai pakata kamat ja kissan autoon sittenku oli valmis lähtemään. Nukutti kamalasti kyllä ajaessa, mutta selvisin onneksi Raaheen asti ihan hereillä. Vein tavarat kottiin ja lähin heti kyllään Makelle ja Marjolle.
Oli ihanaa nähä niitä ja ihanaa Eikkaa!
Reino-lisko oli saanut pari uutta kaveria ja oisin voinut seurailla niiden touhuja vaikka kuinka pitkään. En ottanut niistä kuvia, mutta ehkä sitten enskerralla.

Tuntuu hassulta olla taas Raahessa, kun vastahan mää täällä olin. Mutta on ihanaa olla täällä, koska tuun näkemään paljon rakkaita ihmisiä. Myös sellaisia, joita en oo taas aikoihin nähnyt. Uskon, että tästä tulee ihana loma. Toivottavasti aika ei menis liian nopeaa! 

Mutta ihanaa pääsiäistä kaikille!

4 kommenttia:

  1. Todella kauniita kuvia. Noi ihanan keväiset kukat pisti silmään. :) Tekis mieli iteki ostaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ja joo kukat kyllä piristää tosi paljon! Ne on varmaan kuollut ku meen takas Ouluun maanantaina, joten ensviikolla tulee ehkä ostettua uusia :>

      Poista