maanantai 25. maaliskuuta 2013

Henkkamaukan paketin sisältö ja maanantain kuulumiset.

Mää nyt esittelen mitä tilasin sieltä H&M:ltä.. 

Tyynynpäällisiä..
 Seeprakuvioinen viltti. ( Se on nyt tuossa oven päällä kuivumassa, koska se oli niin sähkönen kun otin sen paketista, että oli pakko pestä kera huuhteluaineen)
 3 kynsilakkaa <3

Sitten tähän maanantaihin. Oon ollut jotenkin tosi väsynyt ja pahalla tuulella tänään ja yleensäkkin viimepäivinä. En tiiä miten tää kevät saa musta heräämään aina jonku hirviön. En mää toivottavasti oo muihin tätä purkanut, mutta oman pään sisällä kiehuu kokoajan. Pitäs varmaan olla iloinen, kun päivät alkaa piteneen ja aurinko pilkistelee. Mua ei vaan tällähetkellä kiinnosta mikään ja arki tuntuu tosi nihkeeltä. Toivon, että tää nyt olis vaan jotain ohimenevää. Mutta kun tässä oon miettinyt, niin se on melkeen joka kevät sama juttu.

Onneksi Muru on piristänyt mua..
 ja kyllähän tuo aurinko kuitenkin vähän piristää.. ja tulppaanit piristää aina!
 ja tuleva pääsiäinen!

 Tännää oon urakalla jatkanut siivousta, joka jäi viikonloppuna kesken... Mari tuli myös kyläileen ja  mää edelleen siivosin ja Mari sitten päätti tiskata mun astiat! On se kyllä aivan käsittämättömän ihana <3 Oli kyllä piristävää nähä Maria.. Niinku aina!


Nyt on tosiaan siisti kämppä ja kylläpäs täällä viihtyy nyt paremmin. Varsinkin, kun sain tosiaan vähän vaihettua järjestystä ja sisustettua, niin on kyllä heti parempi fiilis! Kuvissa vähän näkyykin olohuonetta, mutta  ehkä huomenna voisin kuvailla vähän tarkemmin mitä täällä on muuttunut.

Oikein mukavaa viikkoa teille! Toivottavasti teillä on aurinkoisempi fiilis ku mulla :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti